Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Pop-up διαφημίσεις.

Η φύση της δουλειάς μου μου επιτρέπει να βρίσκομαι πολλές ώρες στο Ίντερνετ και μου δίνει πολύ χρόνο για σκότωμα. Έτσι κι εγώ τον περνάω είτε στο αγαπημένο μας Facebook, είτε στο LoL βρίζοντας Πολωνούς, είτε βλέποντας ταινίες και σειρές online. Ε καλά, καμιά φορά δουλεύω και λίγο.

Δεν ξέρω αν έχει τύχει σε πολλούς, το να κλικάρεις για να συνεχίσεις να δεις την ταινία και ενώ έχεις ενεργοποιημένο το pop-up blocker, να σου αναδύονται καμιά εικοσαριά σελίδες με διαφημίσεις και να ιδρώνεις να τα κλείσεις ένα ένα και κατά λάθος να κλείνεις το αρχικό παράθυρο στο οποίο θα
έβλεπες την ταινία. Ναι. Μου έχει τύχει μερικές φορές.



Το χειρότερο δε είναι όταν αυτές οι διαφημίσεις έχουν και ήχο. Τύπου Vube, ο τύπος με τις Live κάμερες ή το ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟ "Ποιος θέλει να γίνει πλούσιος". Ξέρετε ποιο λέω. Ναι, αυτό. Μ' εκείνη την βλάχα που βγαίνει και λέει "Καλώς ήρθατε στο ποιος θέλει να γίνει πλούσιος". Ή το άλλο, με την ίδια βλάχα να λέει "Καλώς ήρθατε στο παιχνίδι 12 λέξεις". Καμιά φορά όμως, ενώ το κλείνεις, κολλάει ο γαμημένος ο Chrome, Firefox, Inernet Explorer (lol j/k) και ο ήχος της διαφήμισης συνεχίζει να παίζει. Ο μόνος τρόπος να το σταματήσεις είναι να κλείσεις το αρχικό παράθυρο με την ταινία ή την σειρά που ετοιμαζόσουν με χαρά να δεις.





Δεν θα κάτσω να αναλύσω ποιο streaming site έχει τις λιγότερες διαφημίσεις, αυτό που θα πω είναι απλό. ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΤΟ YouWatch. ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΤΟ ΠΛΕΜΟΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...