Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΟ.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΟ
21 Μαρτίου-20 Απριλίου
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο Κριός είναι ζώδιο της φωτιάς και τον κυβερνά ο πλανήτης Άρης. Μμμ... πάμε πάλι.
Ο Κριός είναι ζώδιο της παπαριάς και τον κυβερνά ο πλανήτης Παπάρης. Με τέτοια δυναμική εισαγωγή δεν έχω πολλές ελπίδες να αποκτήσω μεγάλο κοινό, το γνωρίζω και συνεχίζω. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ορισμένα προφίλ φίλων-γνωστών Κριών, όπως τουλάχιστον τα είδα εγώ από τη δική μου οπτική γωνία:

  • Ο Κριός “με νοιάζει μόνο το σώμα μου και δε τα φτιάχνω με παχουλές”: Περνάει όλη του τη μέρα στο γυμναστήριο, όταν δεν είναι στο γυμναστήριο μιλάει για το γυμναστήριο, όταν θα βγεί με τη γλάστρα που τσίμπησε από το W την πρήζει για το γυμναστήριο, στο χώρο εργασίας του έχει πάντα ένα σετ δεκάκιλα βαράκια στο τρίτο συρτάρι του γραφείου του και στην τουαλέτα διαβάζει το Men's Health σε application στο i-phone. Συνήθως έχει ξυρισμένο κεφάλι και τατουάζ του τύπου “Νούς υγιής εν σώματι υγιεί” σε εμφανές σημείο, φοράει σαγιονάρα με διχάλα O'neill, ακούει ό,τι παίζει ο Radio Dj και οδηγάει Honda Civic τουλάχιστον.
Ταιριάζει με: χαζογκόμενες, τη Ναταλία Γερμανού, το σκύλο του Βασίλειου Κωστέτσου.Τον ερωτεύεται: η Μαρία η Άσχημη, η Ματίνα Μανταρινάκη, ο Βασίλειος Κωστέτσος.

  • Ο Κριός “είμαι αλήτης με χρυσή καρδιά”: (αυτός ο Κριός πρέπει να είχε σελήνη σε ζώδιο του νερού, δεν εξηγείται διαφορετικά.) Ακούει μέταλ με μανία. Αν το μέταλ ήταν φαγητό, θα το έτρωγε. Αν το μέταλ ήταν σιωπή, θα την άκουγε. Άν η γιαγιά του ήταν μέταλ, θα της έβαζε πατίνια. Αν η Θεσσαλονίκη είχε μετρό, θα το χρησιμοποιούσε μόνο και μόνο για να ακούσει τα 37.467.824 μέταλ τραγούδια που έχει αποθηκεύσει στο κινητό του. Άν δεις στον ύπνο σου αυτόν τον Κριό, θα πάρεις λεφτά. Άν πάρεις λεφτά, δώσ' μου κι εμένα κάνα 100άρικο που θέλω να αγοράσω κινητό. Στο θέμα μας. Χαρακτηριστικό αυτού του Κριού είναι η χρυσοκαρδοσύνη του. Όσο πιο κατεστραμμένη προσωπικότητα είσαι, τόσο πιο πολύ προσφέρεται να γίνει ο σωτήρας σου. Την ίδια στιγμή, θυματοποιεί τον εαυτό του και κατηγορεί όλες τις πρώην σχέσεις του, χωρίς να αναγνωρίζει κανένα δικό του λάθος. Είναι άφραγκος, κολλημένος μεταλάς, αλλά θα σε σώζει πάντα. Σκέψου το, σώζει κι ο Χριστός.
Ταιριάζει με: ανασφαλείς χαζογκόμενες.
Τον ερωτεύεται: η ντροπαλή-χοντρούλα μεταλού, θαμώνας του Bat City.

  • O Κριος “είμαι παρθένος”: Ο Κριός αυτός δε συζητάει. Μιλάει. Αλλά δε συζητάει. Επιβάλει τη γνώμη του. Αν είσαι απελπιστικά βαριεστημένος και αποφασίσεις να μπεις στη διαδικασία να συζητήσεις μαζί του για να περάσει η ώρα και να σπάσει η μονοτονία σου, δε θα σπάσει η μονοτονία σου. Θα σπάσουν τα νεύρα σου. Προτίμησε να κάθεσαι ήσυχα-ήσυχα σε μια γωνιά μέχρι να τελειώσει το μονόλογό του. Στο μεταξύ μπορείς να ακούς μουσική, να παίζεις παιχνίδια στο κινητό σου, να κάνεις μερικά τηλεφωνήματα, να πας στο σούπερ μάρκετ να αγορασεις τα απαραίτητα για την εβδομάδα, να πληρώσεις τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τη Μιχαλού. Μην ανησυχείς, δε θα το προσέξει οτι δεν είσαι εκεί. Είναι τόσο αφοσιωμένος στο ΕΓΩ και τις ιδέες σου, που ακόμα κι αν περάσει από πάνω σου ένα κοπάδι με αφηνιασμένα ζώα της ζούγκλας, εμφανιστεί ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος πάνω σε μία στρουθοκάμηλο παρέα με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και σου πάρει συνέντευξη ή σε απαγάγουν φούξια εξωγήινοι κάστορες, δε θα πάρει χαμπάρι. Τώρα κατάλαβες γιατί είναι παρθένος;
Ταιριάζει με: κίτρινους εξωγήινους κάστορες.
Τον ερωτεύεται: η παλάμη του από παράλληλο σύμπαν.

  • Ο Κριός “μου αρέσει να με κατουράει η κοπέλα μου στο σεξ”: Θέλετε και λεπτομέρειες;;;
Ταιριάζει με: την κοπέλα του.

Τον ερωτεύεται: η κοπέλα του.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...