Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Dances with Minions.

 Πριν λίγο καιρό είχα γράψει ένα άρθρο που αφορούσε το ίντερνετ και τους χρήστες του γενικότερα. Σε κάποιο σημείο είχα αδειάσει την χοληδόχο κύστη μου στη νέα γενιά, που ως επί το πλείστον, είναι για τον πούτσο.

 Για να μην σας παραπέμψω σε ολόκληρο το άρθρο, θα με κάνω quote (γιατί είμαι γαμάτη) και θα σας θυμίσω μόνο το συγκεκριμένο σημείο:


 "Θέλω να καταλήξω στο ότι ο κόσμος γίνεται όλο και πιο χαζός καθημερινά. Όχι καλή μου κοπελιά, να πας να πιείς καφέ με την γειτόνισσα και να μην ανεβάσεις φωτογραφίες με ηλιοβασιλέματα με λεζάντες του τύπου "Τα καλύτερα ηλιοβασιλέματα τα είδαμε μικροί..." (ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΣΙΩΠΗΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΣΠΑΓΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ), όχι καλό μου παιδί να πας να παίξεις στο PlayStation σου και να μην κάνεις share φωτογραφία από το "Μ' αρέσει να τρολλάρω" (ή όπως στον πούτσο λέγεται αυτή η γαμωσελίδα) με κάποιο meme που από κάτω θα έχει μεταφρασμένη λεζάντα στα Ελληνικά με σχόλιο δικό σου: "xOaXOAxxoxaXOaOXa t ipe tr riiiiiiiiiiiiiii χΔ"."

 Πρόσφατα λοιπόν, όταν έκανα ένα απο τα αγαπημένα μου τραγικά λάθη, να κοιτάξω το News Feed μου, έπεσε στην αντίληψή μου αυτό:



 Και μετά αυτό:



 Και όσο προχωρούσα έβλεπα κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα. Κι όσο προχωρούσα τόσο ένιωθα το μάτι μου να παίζει, όπως τον Κύριο Krabs στην συγκεκριμένη σκηνή:



 Ως που είδα αυτό:


(Αυτό το έβαλα ατόφιο screenshot για να δείτε και την μεγαλειώδη περιγραφή)

 Ας τα πάρουμε ένα ένα:

 1. Είναι Minions, απο την ταινία Despicable me.
 2. Έχει ατάκα απο κάποιο "έντεχνο" άσμα.
 3. Το άσμα αυτό είναι του Μάλαμα.
 4. Έχει αποσιωπητικά.

 Δεν το συνηθίζω, αλλά το χέρι μου πήγε αμέσως στο Report button. Ένιωσα την αισθητική και την νοημοσύνη μου να προσβάλλονται τόσο πολύ, που αν ζούσα στην California, το πιο πιθανό θα ήταν να τους έκανα μήνυση για ψυχική οδύνη. Οπότε όφειλα στον εαυτό μου να κάνω αναφορά για παιδική πορνογραφία το λιγότερο. Έπειτα το πήρα απόφαση πως δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο πέρα απο αναφορά κι ένιωσα τελείως ανήμπορη.

 Γιατί γαμώ τη μάνα σου; Γιατί γαμώ το μουνί που σ' έφτυνε; Γιατί γαμώ τα αιμοπετάλια του πούστη του πατέρα σου, που ανάθεμα την ώρα που αποφάσισε να χύσει μέσα; Γιατί θα πρέπει να υπάρχεις και μου γαμάς τη μέρα;  Όχι, δεν μπορώ να κάνω μπλοκ. Όχι, δεν μπορώ να το αγνοήσω. Είναι εκεί. Και υπάρχει. Κι αν φορέσω διαδικτυακές παρωπίδες, αυτό δεν θα πάψει να είναι εκεί. Και σήμερα είναι τα Minions. Αύριο θα είναι κάτι άλλο. Όσο θα πέφτει το IQ του μέσου χρήστη Internet, τόσο θα πέφτει και η ποιότητα του χιούμορ.

Κάθε φορά που χρησιμοποιείς μια Ελληνική ατάκα σε φωτογραφία με Minions, ένα μικρό κίτρινο πλασματάκι πεθαίνει απο καρκίνο και ρήξη πρωκτού. ΕΠΙΣΗΣ ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΠΟΥΣΤΗ. ΣΟΥ ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΚΑΡΙΟΛΗ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...