Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Ελληνική μουσική σκηνή. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΧΟΡΑΤΑΤΖΟΥ.

 Παρακολουθώντας τόσα χρόνια τον οχετό κακογουστιάς που προωθούν τα Ελληνικά media ως Ελληνική μουσική σκηνή έχω σχηματίσει κάποιες απόψεις. Κάποιες θα μοιραστώ σήμερα εδώ μαζί σας, κάποιες όχι. Εντάξει, ίσως να είναι και λίγο απόλυτες, αλλά η άποψη μου είναι καλύτερη απο την δική σου και σίγουρα μετράει περισσότερο.



 ΘΑΝΑΤΟΣ στη Ζουγανέλη και στην Μποφίλιου. Σε όποιο gay bar και να πας θα ακούσεις τουλάχιστον 2-3 κομμάτια της Μποφίλιου. Γιατί; Γιατί είμαι σχεδόν σίγουρη πως αυτές οι δύο συναντιούνται συχνά και "ψαλιδίζονται". Έπειτα, νιώθοντας ενοχές για την λεσβιοσύνη τους, κλαίνε τα μουνιά τους και γράφουν δακρύβρεχτους στίχους γι' αυτό.

 ΘΑΝΑΤΟΣ στη Μαριέττα Φαφούτη. Σοβαρά τώρα; Θα κάνεις καριέρα κοπελιά με το όνομα Μαριέττα Φαφούτη; Για να μην πω για το MEGA HIT "Κουκουμπάντι". Που μέχρι να καταλάβω τι λέει νόμισα πως λέει είτε "Κουκουράδι", είτε "Κουκουβάδι".

 ΘΑΝΑΤΟΣ στην Μόνικα και στον Μουζουράκη. Παιδιά; Είδα την λέξη δήθεν ρε στο δρόμο τις προάλλες.. Ήταν στενοχωρημένη λέει γιατί στο λεξικό την αντικαταστήσανε με τα ονόματα σας.

 ΘΑΝΑΤΟΣ σε όλη την σκυλοέντεχνη ψευδοκουλτούρα που περνάει για "έντεχνο" αυτές τις μέρες. Τι ακριβώς θα πει "έντεχνο"; Ας πούμε ο άλλος που ακούει για παράδειγμα Mazzy Star, ακούει κάτι "άτεχνο"; Αφενός ο όρος σαν όρος δεν είναι δόκιμος κι αφεταίρου βρείτε μου κάτι το έντεχνο στην συνεργασία της Χαρούλας Αλεξίου με τον Γιώργο Θεοφάνους για παράδειγμα.

 ΘΑΝΑΤΟΣ στον Μάλαμα και στον "Αλκίνοο". Ίδια κατηγορία με τις λεσβίες παραπάνω αλλά στο γκέι. Μίρλα, μίρλα, μίρλα με τάσεις αυτοκτονίας και αυτοκαταστροφής. Cheer up, seriously.

 ΘΑΝΑΤΟΣ στον Μεσιέ Μινιμάλ. Ξεκίνησε καλά, αλλά μετά έπρεπε να πάει να κάνει την "Πάστα Φλώρα" και να συνεργαστεί με την Δήμητρα Γαλάνη. Μμμμμ.. μάλιστα.. ό, τι πεις..

 ΘΑΝΑΤΟΣ στην Ελληνική Ροκ και Ηλεκτρονική σκηνή. Πέρα απο μερικές εξαιρέσεις δεν έχει τίποτα να προσφέρει, μια νεκρή σκηνή που επαναλαμβάνει ξένες επιτυχίες με μεγάλη αποτυχία, ξανά και ξανά.

 ΘΑΝΑΤΟΣ σε Κιάμους, Βέρτηδες, Ζήνες, Βανδές κλπ κλπ. Χωρίς λόγια.

 ΘΑΝΑΤΟΣ στην Ελληνική Ραπ και Χιπ Χοπ σκηνή. Σοβαρά τώρα; Αλήτηζ, Τους και Ισορροπιστής; Κι απο πότε τα ΣΓΟΥΑΓΚ Ελληνάκια άρχισαν να "ραπάρουν"; Έχουμε γεμίσει γκέτο στην Ελλάδα μπζηλέ. ΦΑΤΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΥΠΑΚ.

 ΘΑΝΑΤΟΣ στον Παντελίδη και στον κάθε Παντελίδη. Η βλαχιά στο μεγαλείο της.

 ΘΑΝΑΤΟΣ στον Νότη που με κάθε δίσκο που βγάζει ή με κάθε νέα του δήλωση νιώθω το IQ μου να πέφτει κατακόρυφα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...