Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Στοιχηματικές προβλέψεις για 16, 17 και 18 Νοεμβρίου


Εν μέσω βαθύτατου διαλογισμού πέρα στα όρη στα άγρια βουνά κι ενώ άφηνα πίσω μου τα όρια του συνειδητού προκειμένου να αγγίξω με τα ακροδάχτυλα του ασυνείδητου τα κατώτερα στρώματα της bodhicitta, με πλαισίωσαν κοσμικά όντα με τη μορφή ιπτάμενης ταμειακής μηχανής περιτριγυρισμένης από ενεργειακό πεδίο και μου αποκάλυψαν τη μυστική τους γνώση... δηλαδή τα σημεία του στοιχήματος γι αυτό το τριήμερο που θα σας στείλουν στον κουβά.

Το ανέλπιστα πετυχημένο ποσοστό των προηγούμενων προβλέψεων μου που άγγιξε το... 33,2% μου έδωσε ώθηση ώστε να συνεχίσω το θεάρεστο έργο μου με απώτερο σκοπό να το κατεβάσω ακόμη περισσότερο. 

Αρκετά όμως με τις εισαγωγές. 
Ήρθε η ώρα να περάσουμε στο ψητό.


Aπό το κουπόνι του Σαββάτου κρατάμε:

161. ΝΟΡΘΑΜΠΤΟΝ - ΦΛΙΤΓΟΥΝΤ ΤΑΟΥΝ 2
164. ΤΟΡΚΙ - ΤΣΕΣΤΕΡΦΙΛΝΤ 2
207. ΣΑΜΠΑΝΤΕΛ - ΑΛΚΟΡΚΟΝ 1
219. ΣΑΝ ΛΟΡΕΝΤΖΟ - ΜΠΕΛΓΡΑΝΟ over



Από το κουπόνι της Κυριακής:

234. ΜΠΡΑΝΤΦΟΡΝΤ - ΚΟΒΕΝΤΡΙ no goal
245. ΚΟΡΔΟΒΑ - ΧΕΡΚΟΥΛΕΣ 1


Στο τελευταίο κουπόνι του τριημέρου ξεχωρίζουμε:

252. ΜΟΛΔΑΒΙΑ - ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ 0-1 goal
260. TIΓΚΡΕ - ΝΙΟΥΕΛΣ ΟΛΝΤ ΜΠΟΪΣ 2


Αν παίξετε έστω και για πλάκα κάποια από αυτά τα σημεία και κερδίσετε, να επικοινωνήσετε μαζί μου άμεσα για να μοιραστώ τη "χαρά" σας.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...