Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Λέω γω τώρα...

Είναι που λέτε έξι το πρωί κι ανοίγω το Youtube γιατί θυμήθηκα ένα τραγούδι και ήθελα να το ακούσω. Στην αρχική του σελίδα λοιπόν μου έχει ως προτεινόμενο ένα βιντεάκι με κάποιο λάθος που έκανε η Όλγα Τρέμη κατά την παρουσίαση των ειδήσεων. Ως καλό προβατάκι κι εγώ, πιστεύοντας πως θα δω κάτι πάρα πολύ αστείο το πατάω. Τελικά δεν ήταν ούτε αστείο, ούτε κι ενδιαφέρον.

Το μάτι μου ωστόσο πάει δεξιά στα προτεινόμενα. Ο τίτλος έλεγε "Zappit gr Στικούδη για sextape". Χρόνια τώρα παρακαλάω κι εύχομαι για την συνεργασία SIRINA και Στικούδη οπότε δεν μπορούσα να το αγνοήσω. Απ' οτι φαίνεται ήταν απο κάποια πρωινή εκπομπή όπου και είχαν μαζευτεί τρεις κάγκουρες, τέσσερις ξανθιές, δεκαέξι σκυλιά, τρεις παπαγάλοι κι εγώ. Όπου και κάνουν την παρουσίαση της μίνι συνέντευξης της Στικούδη, που είχε δώσει σε μια άλλη εκπομπή όπου μιλούσε για το sextape. Η μία απο τις ξανθιές να ρωτάει επανειλημμένα τι είναι sextape, ο ένας απο τους κάγκουρες να της εξηγεί (λες και θέλει proficiency για να κάνεις την μετάφραση), να εκφράζει την απορία αυτή, γιατί να κάνει κανείς sextape και να της απαντά, ο ίδιος κάγκουρας, για να μαθαίνουν τα παιδιά σου. Οι υπόλοιπες απαντήσεις φυσικά, απο τους άλλους κάγκουρες και τις ξανθιές κυμαίνονταν στο ίδιο πλαίσιο βλαχιάς. Τα σκυλιά, οι παπαγάλοι κ εγώ απλά κοιτούσαμε με φρίκη.

 Όποια ταινία splatter και gore έχω δει πήρε ζωή στο μυαλό μου εκείνα τα λίγα λεπτά που έβλεπα αυτή την κουβέντα και μετά σκέφτηκα πως αυτό το πράγμα έχει τηλεθέαση κι ακόμη χειρότερα ανθρώπους που ίσως και να γελάνε με αυτά τα σχόλια, με αυτό το κακό χιούμορ.

 Κι αναρωτιέμαι: Εσείς αν είχατε μια πυρηνική βόμβα 25 μεγατόνων, που θα την αφήνατε να πέσει; Σε αυτούς που προβάλλουν, προωθούν και πουλάνε την κακογουστιά στον κόσμο ή στους τηλεθεατές και υποστηρικτές τους;

Παραθέτω το βιντεάκι για εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς:

                             
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...