Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Ιστορίες για χειμωνιάτικες νύχτες: Ο Κέρινος Όρμος





NetNostalgia Forum – Τηλεόραση (τοπικά κανάλια) 

Skyshale033 
Θέμα: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Θυμάται κανείς αυτό το παιδικό σόου; Λεγόταν Κέρινος Όρμος ή Όρμος του Κεριού κι εγώ πρέπει να ήμουν 6 ή 7 όταν έπαιζε. Δεν βρήκα καμιά αναφορά γι’ αυτό πουθενά και νομίζω ότι έπαιζε σε έναν τοπικό σταθμό περίπου το 1971 ή το 1972. Ζούσα στο Άιροντον εκείνη την εποχή. Δε θυμάμαι ποιο κανάλι το είχε, αλλά θυμάμαι ότι έπαιζε μια περίεργη ώρα, στις 4 το απόγευμα ή κάτι τέτοιο.

mike_painter65 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα;
Κάτι μου θυμίζει… μεγάλωσα λίγο έξω από το Άσλαντ και ήμουν 9 χρονών το ’72. Κέρινος Όρμος… είχε σχέση με πειρατές; Θυμάμαι μια μαριονέτα-πειρατή στο στόμιο μιας σπηλιάς να μιλάει σε ένα μικρό κορίτσι.

Skyshale033 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
ΝΑΙ! Οκ, δεν είμαι τρελός! Θυμάμαι τον Πειρατή Πέρσι. Πάντα τον φοβόμουν. Έμοιαζε να είναι φτιαγμένος με κομμάτια από άλλες κούκλες, πραγματικά φτηνιάρικο. Το κεφάλι του ήταν από μια παλιά κούκλα από πορσελάνη, έμοιαζε με αντίκα που δεν ταίριαζε με το σώμα. Δε θυμάμαι σε ποιον σταθμό ήταν! Αλλά δε νομίζω ότι έπαιζε στον WTSF.

Jaren_2005 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Συγγνώμη που επαναφέρω αυτό το παλιό νήμα, αλλά ξέρω ακριβώς ποιο σόου εννοείς, Skyshale. Νομίζω ότι ο Κέρινος Όρμος έπαιξε για κάνα-δυο μήνες μόνο το ’71, όχι το ’72. Ήμουν δώδεκα και το παρακολουθούσα μερικές φορές με τον αδελφό μου. Ήταν στο κανάλι 58, όποιος σταθμός κι αν ήταν αυτός. Η μάνα μου με άφηνε να το αλλάζω αμέσως μετά τις ειδήσεις. Κάτσε να δω τι θυμάμαι.

Λάμβανε χώρα στον Κέρινο Όρμο και αφορούσε ένα μικρό κορίτσι που φανταζόταν ότι είχε πειρατές για φίλους. Το πειρατικό καράβι ονομαζόταν Περίγελος και ο Πειρατής Πέρσι δεν ήταν και πολύ καλός πειρατής μιας και φοβόταν πολύ εύκολα. Και συνέχεια έπαιζε μουσική από όργανο. Δε θυμάμαι το όνομα του κοριτσιού. Τζάνις ή Τζέιντ ή κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι ήταν Τζάνις.

Skyshale033 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
 Ευχαριστώ Τζάρεν!!! Μου έσκασαν αναμνήσεις όταν ανέφερες τον Περίγελο και το κανάλι 58. Θυμάμαι ότι η πλώρη του πλοίου ήταν μια ξύλινη χαμογελαστή φάτσα, με βυθισμένη την κάτω γνάθο. Έμοιαζε να καταπίνει την θάλασσα και είχε αυτή την απαίσια φωνή και το γέλιο που έμοιαζε με του Εντ Γουίν. Ειδικά θυμάμαι πόσο αταίριαστη ήταν όταν άλλαξαν από το ξύλινο/πλαστικό μοντέλο στην έκδοση του κεφαλιού που μιλούσε και ήταν φτιαγμένο από αφρολέξ.

Mike_painter65 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Χαχα, το θυμάμαι κι εγώ τώρα. Θυμάσαι αυτή την ατάκα, Skyshale: «Πρέπει… να… πας… ΜΕΣΑ.»

Skyshale033 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Ρε συ Mike, ανατρίχιασα όταν το διάβασα. Φυσικά και θυμάμαι. Ήταν αυτό που έλεγε το πλοίο πάντα στον Πέρσι όταν έπρεπε να πάνε σε κάποιο τρομακτικό μέρος, π.χ. μια σπηλιά ή ένα σκοτεινό δωμάτιο όπου βρισκόταν ένας θησαυρός. Και η κάμερα έκανε ζουμ στο πρόσωπο του Περίγελου με κάθε παύση. ΠΡΕΠΕΙ… ΝΑ… ΠΑΣ… ΜΕΣΑ. Με τα δυο του λοξά μάτια και το σαγόνι από αφρολέξ που ανοιγόκλεινε και την πετονιά από μέσα που φαινόταν. Ήταν τόσο φτηνό και απαίσιο. Παιδιά, θυμάστε τον κακό; Είχε ένα πρόσωπο που είχε απλά ένα μουστάκι πάνω από μεγάλα, στενά δόντια.  

kevin_hart 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Ειλικρινά νόμιζα ότι ο κακός ήταν ο Πειρατής Πέρσι. Πρέπει να ήμουν 5 όταν έπαιζε αυτό το σόου. Σκέτος εφιάλτης.

Jaren_2005 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Δεν ήταν αυτός ο κακός, η μαριονέτα με το μουστάκι. Αυτός ήταν ο υπαρχηγός του κακού, ο Οράτιος Φρικτός. Είχε κι ένα μονόκλ επίσης, αλλά ήταν πάνω από το μουστάκι. Πάντα νόμιζα ότι αυτό σήμαινε πως είχε ένα μόνο μάτι. Αλλά όντως, ο κακός ήταν μια άλλη μαριονέτα. Ο Γδάρτης. Δεν μπορώ να πιστέψω τι μας άφηναν να βλέπουμε τότε.  

kevin_hart 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Χριστέ μου, ο Γδάρτης. Τι σκατά παιδικό βλέπαμε; Αλήθεια, δεν μπορούσα να κοιτάξω στην οθόνη όταν εμφανιζόταν ο Γδάρτης. Απλά κατέβαινε από το πουθενά με τις πετονιές του, ένας βρώμικος σκελετός που φορούσε αυτό το καφέ ημίψηλο καπέλο και μια κάπα. Και τα γυάλινα μάτια του ήταν πολύ μεγάλα για το κρανίο του. Θεέ μου.

Skyshale033 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Το καπέλο και ο μανδύας του δεν ήταν περίεργα ραμμένα; Υποτίθεται ότι ήταν φτιαγμένα από δέρμα παιδιών;;

mike_painter65 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Έτσι μου φαίνεται. Θυμάμαι ότι το στόμα του δεν ανοιγόκλεινε, απλά το σαγόνι του κινιόταν μπρος-πίσω. Θυμάμαι το κοριτσάκι να ρωτάει: «Γιατί το στόμα σου κουνιέται έτσι;» και ο Γδάρτης δεν κοίταξε το κοριτσάκι αλλά την κάμερα και είπε «ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣΑΩ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΟΥ»

Skyshale033 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Ανακουφίστηκα που θυμούνται κι άλλοι αυτό το φρικιαστικό σόου! Πάντως θυμάμαι που είχα ένα κακό όνειρο όπου οι τίτλοι αρχής τελείωναν, εμφανιζόταν η εικόνα και όλοι οι χαρακτήρες ήταν εκεί, αλλά η κάμερα πήγαινε από τον έναν στον άλλον και όλοι τους απλά ούρλιαζαν και οι μαριονέτες και οι κούκλες κουνιόντουσαν σαν σπαστικές και όλοι ούρλιαζαν, ούρλιαζαν. Το κοριτσάκι έκλαιγε σαν να είχε περάσει ώρες ολόκληρες ζώντας το. Ξύπνησα πολλές φορές από αυτόν τον εφιάλτη. Κατουριόμουν πάνω μου όταν τον έβλεπα.

kevin_hart 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Δε νομίζω ότι ήταν όνειρο. Το θυμάμαι αυτό. Θυμάμαι ότι ήταν επεισόδιο.

Skyshale033 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Αποκλείεται, με τίποτα. Δεν υπήρχε υπόθεση ή κάτι άλλο, κυριολεκτικά στέκονταν κι έκλαιγαν και ούρλιαζαν σε όλη τη διάρκεια του σόου.

kevin_hart 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Μπορεί απλά να δημιούργησα την ανάμνηση επειδή το ανέφερες, αλλά ορκίζομαι στο Θεό ότι θυμάμαι να έχω δει αυτό που περιέγραψες. Απλά ούρλιαζαν.

Jaren_2005 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Ω Θεέ μου. Ναι. Το κοριτσάκι, την Τζάνις, την θυμάμαι να τρέμει. Και ο Γδάρτης ούρλιαζε ανάμεσα από τα δόντια του, το σαγόνι του κουνιόταν τόσο πολύ που νόμιζα ότι θα έβγαινε από τα συρματάκια που το κρατούσαν. Έκλεισα την τηλεόραση και ήταν η τελευταία φορά που το είδα. Το είπα στον αδελφό μου και δεν είχαμε το κουράγιο να την ξανανοίξουμε.

mike_painter65 
Θέμα: Απ: Κέρινος Όρμος - τοπικό παιδικό πρόγραμμα; 
Επισκέφτηκα την μαμά μου σήμερα στο γηροκομείο. Τη ρώτησα για όταν ήμουν μικρός στις αρχές του ’70, τότε που ήμουν 8 ή 9 και αν θυμόταν ένα παιδικό πρόγραμμα, τον Κέρινο Όρμο. Μου είπε ότι της έκανε εντύπωση που μπορούσα να το θυμηθώ και τη ρώτησα γιατί, και μου είπε «Γιατί μου φαινόταν παράξενο που έλεγες ‘Πάω να δω τον Κέρινο Όρμο τώρα μαμά’ και μετά έβαζες την τηλεόραση σε κανάλι που δεν εξέπεμπε και παρακολουθούσες χιόνια για 30 λεπτά. Είχες μεγάλη φαντασία για το μικρό σου πειρατικό σόου».



Σημ. Το Candle Cove πρωτοεμφανίστηκε σε ένα μικρό κανάλι στο Άιροντον του Οχάιο που εξέπεμπε στα UHF, το 1971. Έπαιξε για δυο σεζόν, η πρώτη αποτελείτο από 15 επεισόδια και η δεύτερη από 12, όλα τους με διάρκεια από 25 έως 30 λεπτά, εκτός από το τελευταίο. Ένας πρώην τεχνικός κατάφερε το 1995 να βρει το τελευταίο επεισόδιο, το οποίο και προκάλεσε πολλές αντιδράσεις από γονείς, με αποτέλεσμα τα τελευταία τρία επεισόδια της δεύτερης σεζόν να μην προβληθούν ποτέ.


 Το τελευταίο επεισόδιο
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...